lørdag den 21. september 2013

Er det for tidligt??

... At skrive alle sine juleønsker ned? ;-)

Det har jeg i hvert fald gjort. Det er jo nu, at man går rundt og tænker på alle mulige ting, som man godt kunne bruge - og ikke først sidst i november! Så i år er jeg total på forkant! :-)

Sidste år besluttede jeg mig for at begynde at "samle" på Trip Trap nisser. Jeg synes, de er så søde! Og så er de lidt flottere end sådan nogle tarvelige nisser købt på et eller andet julemarked. :-)
Jeg fik sidste år 3 eller 4 - men i år ønsker jeg mig en hel del (for at sige det mildt)
Faktisk har jeg hele 44 nisser på min ønskeseddel.. Ups.. De er bare så søøøøde.

Derudover ønsker jeg mig nogle ting, som jeg kan bruge, når jeg en dag skal flytte hjemmefra.

I får det i billeder, da det er meget nemmere. ;-)




Min dag er gået med at sove lææænge og gøre rent. Lige nu sidder jeg og nyder min fridag med hjemmelavede sukkerfrie brændte mandler! Mums! :-) I kan finde opskiften HER



Ha' en dejlig lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar