mandag den 25. juni 2012

Hej, Bloggen..
Endnu en rainy day - det er trist. :-) Men sådan er det danske vejr desværre bare alt for tit!
Jeg bruger min dag på at få læst op til min oldtidskundskabseksamen på onsdag. Den sidste i rækken! :-)

Men...herhjemme er det ikke let at få lov til at sidde og rode med papirer overalt, da vi har 4 små killinger, der er meget interesseret i dette!

Jeg sidder nu og nyder en dejlig varm Chai Latte. Min yndlings chai er David Rios Tiger Spice Chai! :-) Den er dejlig creamet, og er en blanding af Sort the og nogle forskellige krydderier, bl.a. kanel og kardemomme! Man kan både blande det op med vand og varm mælk, men min favorit er dog klart varm mælk, hvilket også gør latten creamy! :-)
Et plus ved David Rio er bl.a. også, at de stykker truede dyrearter, hvilket også er grunden til at de forskellige produkter hedder et truet dyr, f.eks. tiger spice, elephant vanilla osv. Ingredienserne er oftest muligt økologiske, mens indpakningen er genbrug. Udover disse gode ting, så smager det fantastisk! :-)
Det er bl.a. Tiger Spice, som Vivaldi bruger til deres Chai Latte - mums!!
Du kan finde David Rios hjemmeside lige her. :-)

Love. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar