lørdag den 30. juni 2012

Student 2012

Hej, Bloggen! 
Jeg er endelig blevet student anno 2012, & hvor er det dog bare en fantastisk følelse! :-) 

Jeg blev student i onsdags kl. 10.15, hvorefter mine forældre og nogle af mine skønne veninder ventede på mig ude på gangen. :) Jeg fik super mange lækre gaver. Jeg fik bl.a. en halskæde med et sølv hjerte og en diamant i af mine forældre og søster. Efter vi havde været på skolen lidt, skulle vi videre. Jeg tog lige et smut hjem til min mormor, for at vise hende min hue! :-) Jeg havde i hvert fald en stolt og glad mormor! Da vi havde været der i lidt tid, tog vi ned på en lækker restaurant på havnen i Holbæk, hvor vi spiste god frokost. Dagen var en smule stressende, da vi allerede kl. 16 skulle ud på skolen, fordi vi skulle have taget det store fælles billede i alle vores hvide kjoler! :-) Vi var alle så fine. Efter vi havde fået taget billeder, var der spisning og fest på skolen! Her hyggede jeg mig med et par af mine veninder. Vi tog senere i byen, og så faktisk også solen stå op! :-)

Torsdag bagte jeg kage til vognturen! Mine søde klassekammerater skulle jo have lidt godt at spise her, så jeg besluttede mig for at bage en kage, der hedder "Jordbærdrøm". Den smager super godt! 

I går var det så tid til vogntur. Og hvor var det fedt, trods vi ikke havde vejret med os. Men når man først står der på vognen, så tænker man slet ikke over, at det står ned i stænger. Det var super hyggeligt, at man kom rundt til alle, som ønskede det, fra klassen. Det er en dejlig måde at slutte 3 gode år på, synes jeg! 
 
I får lige et par billeder: 
Her er alle 3.g'ere og 2.HF'ere samlet til fællesfoto

Mine søde klasse

Mine veninder & jeg 

Mine søde veninder

- igen

- igen

Vores vogn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar