mandag den 20. august 2012

Tivolitur with my girls :-)

Igår var jeg i Tivoli i København med mine søde søde veninder. :-)
To af dem tog derind tidligt, mens jeg og min tredje veninde tog toget derind. Det var en meget spændende togtur - eller faktisk bus- og togtur. Der er sporarbejde, så man skal halvdelen af vejen med bus og så skifte til tog. Da vi sad i bussen, så jeg pludselig en masse politimænd, og udbrød: "Ej, Anna - se der er politimænd over det hele!" Anna: "Det er nok bare et stort loppemarked?" Begge i kor: "Ej - Det er Ledreborg! Pinligt!" Haha. :-) Ledreborg afholder bl.a. messer, så et loppemarked kan man vel næppe kalde det?
Vi kom frem til storbyen, og kom ind i Tivoli, hvor vi mødtes med de to andre.
Det var en super hyggelig dag!

Her får I søde mennesker lige lidt billeder fra dagen:
Min søde veninde, Anna & jeg
Tjek hendes blog HER

Mine to søde veninder, Sille & Malou

Hæhæ - Candyfloss <3 
Vi var lidt vilde og tog Dæmonen. Malou & jeg prøvede dog også Det Gyldne Tårn - Jeg troede, at jeg skulle dø! Puha! Men über nice når man kommer ned igen! Adrenalinkick ftw. :-) 
Jeg smutter igen - mit stramme TV-program starter nu her kl. 19. :-)

See ya. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar