mandag den 2. juli 2012

Liv og glade dage..

Hej, Bloggen! 
Jeg undskylder mine blogpauser, men forrige dage har været fyldt op af glæde og dejlige mennesker. 

Jeg havde egentlig planlagt, at jeg skulle holde studenterreception her i går, men pga. for mange afbud eller ingen tilbagemelding blev dette aflyst. Men....Et par ting i denne uge har været lidt mærkelige, og folk har dummet sig lidt ved at sige noget, som de ikke skulle have sagt. Jeg blev slæbt med på jordbærindkøb i Tølløse og kirkegårdsbesøg. Min mor kørte godt nok lidt omveje, men det tænkte jeg da ikke videre over. Da vi kommer kørende ned af vejen, hvor jeg bor, ser jeg at vores flag er hejst og spørger min mor, hvorfor flaget dog er hejst på en dag, hvor der ellers intet var at fejre. Hun kom dog hurtigt med undskyldningen, at flaget nok bare skulle tørre efter skybruddet om morgenen. 
Da vi kom ind siger min far, at vi skal gå ind af vores terrassedør. Da jeg kom om ved havegangen, så jeg at et kamera kom rundt om hjørnet. Da jeg kom rundt om hjørnet stod en masse mennesker, som hver især havde medbragt en lækker kage, frugt eller lign. for at min studenterreception alligevel kunne blive til noget. :) Det er nu en dejlig familie og vennekreds, at jeg har! 
Resten af dagen blev derfor tilbragt med dem, og det var super hyggeligt og dejligt, at de tænker på mig og gerne vil gøre sådan noget for mig! Dette er jeg meget beæret over! :-) Derudover fik jeg også nogle lækre gaver! 

I dag har jeg været i Holbæk med min søster & hendes veninde, hvor vi spiste lækker sandwich og is. :-) Så er de penge ligesom væk. ;-) 

Nu sidder jeg i stuen og hygger med rester fra i går med min søde familie. :-) 

I får lige et par billeder fra de sidste par dage. 


En meget overrasket mig! 

Mine søde forældre, der havde stået bag det hele

Alle de medbragte ting

Alle de medbragte ting

En del af gæsterne her i blandt de bedste piger

Det "våde" flag, der blot skulle "tørre" ;-) 
- Love <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar