søndag den 23. september 2012

Jeg elsker weekend - men hvem gør ikke det? ;-) Jeg er blevet fastansat hos SmartGuy, så nu arbejder jeg hver dag, hvor jeg før blot var vikar og arbejdede kun, når de havde brug for mig. Men det bliver rart med en fast indtægt. :-)

Med et fast job med dertilhørende overarbejde, glæder man sig virkelig til weekend! Min weekend har været god. :-) Fredag havde jeg tidligt fri, så jeg tog til Holbæk for at kigge efter noget arbejdsrelateret tøj - men fandt intet. Og ja? Hvad er arbejdsrelateret tøj? Jeg ved det heller ikke, men jeg ved det nok, hvis det pludselig hænger der foran mig. ;-) Men om aftenen var jeg i biografen med min familie og se "Den Skaldede Frisør" - Den var SÅ god! :-) Virkelig et must see!

Igår, lørdag, var jeg ude og finde sko til arbejde. Det var noget af en opgave, da jeg faktisk ikke synes, at nogen kondisko er super lækre. Og da slet ikke til leggings, som jeg bruger som arbejdsbukser. Det er faktisk bare pisse kikset - men jeg bliver nødt til det! Indtil videre har jeg arbejdet i Converse, og det holder bare ikke! Mine fødder er døde hver dag, når jeg kommer hjem fra arbejde. :-( Håber at det ændre sig asap!

Idag, søndag, har jeg været hos nogle af vores venner og sige hej. Om en halv times tid, skal jeg mødes med en veninde, som jeg ikke har set i 100 år, så jeg glæder mig selvfølgelig til at se hende! Vi skal på café, spise frokost og snakke. :-) Ellers har jeg planlagt, at jeg skal hjem til min mormor sammen med min mama, og så vil vi prøve at få lokket hende med ud i dette dejlige vejr! :-) I aften har jeg sagt til mig selv, at jeg SKAL cykle mine 10 km - jeg har ikke fået cyklet de sidste par dage bl.a. pga. overarbejde til kl. 20, så orker jeg bare ikke lige at hoppe op på cyklen, når jeg kommer hjem. ;-) Det er vel egentlig meget klart?

En dag som idag gør mig i så godt humør! Noget af det bedste, der findes, er da sådan en solrig efterårsdag som idag! :-)


Lots of love. <3

Bliver nødt til at forholde mig til dette billede i forhold til min træning - I'll be back. 

Et gammelt billede af min søde momse & mig. :-) En juleaften tror jeg faktisk.

Hvem gør ikke det? 

My thoughts right now. ;-) 

Mine nye arbejdssko. Ikke just kønne, men de kan gå.
Som bonus er de skønne at gå i. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar