torsdag den 13. september 2012

Jeg har så.....

traaavlt, og derfor får jeg slet ikke blogget...

Jeg arbejder hele tiden - har arbejdet de sidste 3 uger, og vi har så travlt derude! Puha!
Dagene virker så lange for tiden, og jeg synes simpelthen, at det bliver sværere og sværere at komme op om morgenen. Jeg er så træt hele tiden. Men jeg håber snart, at det går over.

I denne uge har jeg nemlig spist sundt og motioneret hver dag. Derudover har jeg besluttet med mig selv, at jeg ikke må drikke alkohol i et par måneder. :-) Det bliver nu egentlig meget rart, både at føle sig sund og forhåbentlig få mere energi! Og nu er det nu, at der skal gøres noget - så here I come! :-)


Lige for tiden er jeg blevet bidt af en app på min iPhone, som hedder We Heart It - Heart It! Der er så super mange billeder derinde - både mærkelige, sigende, hyggelige, søde, smukke og sjove. Jeg har fundet så mange coole billeder! I som har iPhone burde virkelig prøve at hente app'en! I vil ikke fortryde det!

I weekenden skal jeg hygge med mine 3 søde veninder, som jeg savner helt vildt. :-) Vi skal hygge, tøsesnakke og sladrer som sædvaneligt. <3 Der er nu engang de bedste tøser der findes. - Merci fordi I til! Hæhæ.

I får lige et par billeder fra mit liv pt.
Mit nye sunde liv er hermed startet. :-)
Det er skønt at komme endelig at komme  i gang for real! 
Min skønne niece og min bror skulle til Thailand her for en uge siden,
og på vej til lufthavnen tog vi lige lidt billeder. :-) 
<3

<3

På en af mine mange gåture så jeg dette smukke syn - jeg vil også flyyyyve.... 

Jeg lavede lige lidt lækkert sukkerfrit saftevand, og lagde mærke til at saften ligger i bunden,
mens det næsten er klart vand i toppen. Mærkeligt.... 


Her var lige en lille update om mit liv for tiden. :-) Jeg håber, at I kunne lide det!

Looooove. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar