mandag den 24. september 2012

Tattoos

Jeg elsker tatoveringer!


Det er simpelthen noget af det sejeste og flotteste en krop kan udsmykkes med. Ja, jeg ser tatoveringer som en udsmykning af kroppen ligesom f.eks. piercinger. Derfor er jeg ikke en af dem, der mener, at tatoveringer skal have en betydning for folk. Ja, det er da en smuk tanke, hvis man kan drage en historie ud fra hver tatovering, men de behøver altså ikke betyde noget vildt, men blot være smukke. Faktisk synes jeg at noget af det "cooleste" i verden er kvinder der har sleeve, altså hele armen fyldt ud. Det ser så skide sejt ud. Hvis jeg var typen, så havde jeg gjort det, men det er jeg bare ikke. Nogen har bare attituden, udseendet og typen til det, mens andre ikke har - jeg er den af dem, der aboslut ikke har noget af det ovennævnte. :-( Desværre.

Jeg har dog en tatovering på min fod. Jeg siger godt nok, at jeg ser tatoveringer som en udsmykning, og det gør jeg også. Jeg siger også, at jeg ikke synes, at tatoveringer behøver at betyde noget. Min egen betyder dog noget. Min mor fik for lidt over 1 år siden konstateret brystkræft. Det tog selvfølgelig hårdt på os alle. Da jeg ikke er typen, der viser alt for mange følelser, måtte jeg bearbejde det på anden vis - en tatovering. Det var for mig åbenlyst, at den skulle være for min mor. Min mor er det bedste i verden, og hun betyder alt for mig - hendes sygdom ramte næsten mig ligeså hårdt som hende selv. Derfor besluttede jeg mig, egentlig ret spontant, for at få lavet en tatovering. Stedet var også rimelig impulsivt - jeg valgte på foden, da jeg på den måde for det meste er den eneste, der kan se den, og jeg kan skjulte den, hvis det bliver nødvendigt i mit fremtidige liv. Så nu har jeg en tatovering på min venstre fod, hvor der står Mama. Og jeg elsker den! Jeg er så glad for den, og jeg fortryder den på ingen måder. :-)

At blive tatoveret gør ondt, ville lyve hvis jeg sagde, at det ikke gjorde. Jeg fik i hvert fald fokuseret på alle de forskellige blækfarver i de 10 minutter, som min tatovering tog. ;-) 10 minutter er jo ingenting i forhold til så mange andre tatoveringer. En del af min kunne jeg næste ikke mærke, mens en anden del gjorde virkelig ondt! ;-) Puha. Bare tanken.... Det føles som en nål, som man stikker hårdt ind i huden, hvorefter man skraber over bagefter - men resultatet overskygger selvfølgelig al smerten! :-)

Dette er min tatovering - jeg elsker den! :-) 

Jeg elsker tatoveringer, der sidder på skuldrene. Det ser så sejt ud.
Jeg har gået med overvejelser om at få lavet en der, dog kun i den ene side.
F.eks. romertal - det ser dobbelt så sejt ud som tekst, synes jeg. ;-)
Jeg må overveje det et par gange (eller 1000) mere! 

Denne synes jeg er meget sød.
Måske jeg ville skifte ordene ud - men de der er jo egentlig meget søde som de er.
Nok ikke en, som jeg selv ville vælge at få lavet, men jeg synes nu alligevel, at den er meget sød. 

Denne er sej - elsker effekterne i den. Ordene, mælkebytten, frøene og fuglene.
Samtidig med at motivet er ret cool, så kan denne tatovering også tolkes på mange forskellige måder
 - det er også ret sejt, synes jeg. 

Fjer er altid flotte - denne er ingen undtagelse. ;-)
Jeg kan også godt lide placeringen.
Det er et sted, som man ikke ser sådan lige med det samme, men som man alligevel ser lidt.
I forhold til jobs, ville denne ikke være et problem, da den kan skjules.
Formen er også ret cool, da den former sig efter øret - cool cool. 

Det her er sejt! 
Sleeve - jeg elsker det her. Hun er så meget typen,  der kan bære det!
Gid jeg dog bare var det - det ville være så sejt! Og så er hun jo bare så køn oveni! 

Familiemedlemmers fødselsdage eller navne er jo en klassiker . Det er også en sød tanke, og stedet som Sophia (fra Paradise Hotel) har den, er jo også super cool.
Faktisk er jeg ret vild med denne - sød tanke, fedt sted. 

Sommerfugle - ja. Tanken har strejfet mig.
Jeg så engang en, som havde en stor farverig sommerfugl i nakken, og blev med det samme forelsket!
Den var så flot!
Så så jeg denne og blev lige så forelsket - de er jo så flotte altså.
Derudover er placeringen af disse virkelig flot.
Men om de ville klæde mit håndled ved jeg ikke.
Derudover skal man også tænke på fremtidige jobs. Bum bum...

Jeg er vild med denne! Jeg synes, at den er så flot lavet - så detaljeret! :-) Wow!
Hvis jeg en dag skulle overveje et sleeve, ville hun da helt sikkert være en mulighed.
Hun er så flot, og lavet af Miro lige HER.
De er super gode derinde, så tag og tjek deres facebooksite ud.
Hvis du er bare halvt så vild med tattoos som jeg, så vil du elske deres værker. ;-)


Det var lidt om min mening til tatoveringer og historien om min egen. Jeg håber ikke, at det blev for kedeligt at læse. ;-)

Loove. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar