torsdag den 22. november 2012

Free

Halløj, bloggen!

Jeg var jo på arbejde igen idag, og der var gratis reklamationer til alle ansatte! :-) YES!
Man måtte tage 5 ting derinde, men der var simpelthen så mange mennesker, at jeg ikke engang fik fundet 5 ting. Jeg fandt kun 4, men det er dog også 4 ting, som jeg er godt tilfreds med! :-)

Imorgen skal jeg først på arbejde, og derefter skal jeg mødes med en veninde, hvor vi sammen skal købe gave til en fælles veninde, som vi skal til 20-års fødselsdag hos på lørdag! :-)
Hun har valgt, at der skal være tema til hendes fødselsdagsfest, så vi skal have kinesisk mad osv. Det skal nok blive super hyggeligt! Så det glæder jeg mig rigtig meget til.

Søndag skal jeg, som jeg plejer, hjem til min mormor sammen med min mama. Vi skal en tur på kirkegården og ordne min morfars, farmors og farfars grave, så de kan blive fine til julen. <3

Så min weekend bliver ikke pure afslapning. :-)

I får lige et par billeder af de 4 (3) ting, som jeg fandt idag. Den 4. ting var faktisk et par gummistøvler til min niece, så dem har jeg altså ikke fået taget et billede af. ;-)

De første er fra Sugarfree shoes. De er lidt små, men jeg skal kunne passe dem! :-)
Det andet par er et par bamsestøvler - de er super bløde og lækre!
Det tredje par er et par gummistøvler fra mærket Chooka. De er faktisk stadig på hjemmesiden! De står til 399 kr.

Jeg er i hvert fald godt tilfreds med mine ting! :-)


Ha' det godt!

See ya. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar