torsdag den 29. november 2012

New nails

Hello, bloggen. :-)

Jeg får ikke lagt så mange indlæg ind, som jeg gerne ville - desværre!

Men... I skal ikke snydes for mine top lækre nye negle!
Jeg har længe gået og kigget på at få lavet negle - har en masse billeder af nogle designs, som jeg godt kan lide. :-)
Jeg fik dem lavet hos en der hedder Katrine - og jeg synes virkelig, at hun er dygtig! Wow.

Imorgen skal jeg til stor julefrokost med mit arbejde - så det skal nok blive super sjovt! :-)
Vi skal med busser fra Jyderup til Roskilde, hvor festen skal holdes. Så er der 4-retters gourmetmenu og fri bar hele natten! Wuhu! Helt sikkert en god, men usund aften! :-) Det bliver der rettet op på efterfølgende.

I får lige et par billeder af nogle lækre negle, som jeg har fundet.









Dette er mine nylavede super cool negle - jeg er helt vild med dem! 
MANGE AF BILLEDERNE ER TAGET FRA MANJAS BL.A. PÅ HENDES FACEBOOKSIDE OG INSTAGRAM - SÅ TAKE A LOOK! :-)




Looooove. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar