søndag den 25. november 2012

Suuuunday

Hello, bloggen! :-)

Så blev det søndag igen, og det er jo skønt! Men i morgen er det mandag, og det er knapt så skønt! Men det skal der jo til, før der kan komme penge i kassen, og det kan vi jo godt lide!

Nå - min søndag er gået med at sove længe efter en super hyggelig aften i går til min venindes 20 års.
Så stod jeg op og hyggede med min mor og lavede dekorationer til kirkegården. Der var blevet lagt gran på alle gravene, så det blev super fint med vores dekorationer ovenpå. :-)

Derefter var jeg hjemme hos min mormor, som jeg faktisk er hver søndag.

Nu sidder jeg og venter på, at klokken bliver 20.00, så jeg kan se sidste afsnit af Forbrydelsen 3! Uuuuuh - hvem mon er morderen?! :-) Jeg har faktisk ingen anelse, så det bliver spændende at se, hvem han/hun er!

Jeg håber, at I har haft en lige så god weekend som jeg.


I får lige et lille stemningsbillede her på en hyggelig søndag.

Jeg er VILD med det! :-)


With love. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar