lørdag den 20. juli 2013

Beeeeach and holiday!!!

Hej, bloggen.

Så har jeg fået ferie, og hvor er det dog bare skønt! :-)
Igår var jeg i Holbæk med min mama og fik købt nogle lækre neglelak(ker?) ;-)

Idag har vi været på stranden - nøj, hvor var der mange mennesker! Jeg vil jo helst bare ligge der alene, hvilket vi også kom til. Vi fandt en lille plet, hvor der næsten ingen mennesker var. :-) Skønt!

Hader de der børn, der altid skal spille bold og andre forfærdelige boldspil lige oven i dem (MIG!), der ligger og soler sig... Hvorfor gør de det? Det kan godt være, at de ikke direkte rammer, men når de løber i sandet, så flyver det jo rundt... Årh! Bliver så tosset! :-)

Lige nu sidder jeg og er lidt rød på ryggen. Den brænder i hvert fald lidt. :-(
Imorgen regner jeg med, at skulle ud og ligge igen. Høhø!

Ha' en dejlig aften! <3


Det var jo koldr i går aftes - så på med hyggetrøjen!! 

Jeg er SÅ ked af, at jeg ikke kom i Tivoli igår... :-(
SUK!!! 





// Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar