onsdag den 24. juli 2013

Like paradise...

Hej, bloggen..

Puha, hvor er det bare dejlig varmt! :-)
Idag startede jeg min dag hos tandlægen - 0 huller og et meget flot og hvidt tandsæt. ;-)
Derefter kørte min mama, min søster og mig til Faxe kalkbrud. Vi har været der en gang før for nogle år siden, men jeg tænkte jo, at noget skulle vi lave. ;-) Det ser bare så skide godt ud dernede..
Da vi havde gået lidt rundt der, stukket fødderne i det klare vand og fået kigget nok, gik vi ned i Faxe "by". Kald det for by en gang til altså.. :-D haha.
Vi kørte til Solrød Strand, hvor vi også lige fik dyppet fødderne. Fra Solrød kan man altså se til KBH og bl.a. se Øresundsbroen.. Det vidste jeg ikke, så jeg var ret så overrasket. ;-)

Vi sluttede vores famøse roadtrip af med en tur i Karlstrup Kalkgrav. Hoooold nu kæft! Det er bare alt for sindssygt til at kunne være i Danmark. Vandet er turkis, godt nok er det kalk, men det kunne da lige så godt have været hvidt sand, ikke? ;-) Der var så mange mennesker, der badede i det lækre vand. MMH! Der skal jeg da helt sikkert ned igen.





Mine klipklappere inkl. tæer blev helt hvide af alt det kalk... 







// Kirstine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar