tirsdag den 29. oktober 2013

Fuck stormen!!!!!

Jeg hader storme - denne var/er ingen undtagelse! 
Jeg var i går på arbejde, og de havde da varslet storm, men vi var alle sådan lidt 'tag det roligt-så meget blæser det da ikke!' Da jeg havde fri kl. 15.30 kom jeg ud på P-pladsen, hvor et kæmpe telt var væltet ned over bilerne på 1.række... Øv med mega meget øv på altså! Min lå selvfølgelig stadig under teltstængerne. Stakkels lille Fru Tikkeprikke! :-( 
Så jeg turde ikke køre hjem pga stormen, og blev derfor i Jyderup med min kollega og veninde, Anna. Her var vi så strandet til kl. ca. 19.30. Heldigvis var der god kakao og computerspil. 
Fru Tikkeprikke blev stående i Jyderup så jeg blev kørt idag. Lækkert! 
Min far kom og hentede bilen og kørte den til en taksator. Først kom beskeden at min bil var totalskadet - og jeg blev selvfølgelig rigtig ked af det! Min søde himmelblå bil! <3 
Men men men - senere ringede min far igen! Og de havde trukket det i sig igen,  og hun bliver nu allerede lavet her på mandag! Jeg er så lykkelig altså! Kunne ikke lige overskue alt mulig halløj med den - så det er super dejligt, at det nu er ordnet. :-) 

Lige nu ligger jeg selvfølglig og ser Kanal 4! Det er jo tirsdag, hvilket vil sige 'Børn på hospitalet' & 'De Unge Mødre'. :-) 

Derudover vil jeg da liiiige sige, at hvis du ikke har hørt Nik & Jays nye sang 'Forstadsdrømme', så skal du komme igang! Jeg er helt tosset med den! Kan desværre ikke linke til den, da jeg blogger fra min telefon lige nu. Men billeder af Fru Tikkeprikke i nød, skal I ikke snydes for! 



Huuuulk! 


Ha' en dejlig aften, venner! :-) 



/Kirstine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar