lørdag den 26. oktober 2013

Knæk cancer

Hej, bloggen

Denne uge har handlet om 'knæk cancer'. Igår var der Vild Med Dans, hvor de samlede 35.346.336 kr ind - og hvor er det dog fantastisk. Det bedste ved VMD-showet var, da der var en, som havde vundet en bil. Ingen tog telefonen - og det var faktisk lidt øv. Da jeg sad og så Go'morgen Danmark i morges, snakkede de pludselig med en i telefonen. Det var ham, som havde vundet bilen fra showet igår. En (såvidt jeg husker) 93-årig mand uden kørekort. Hvor er det godt altså! Han vidste ikke liiiige, hvad han skulle gøre med denne her bil - altså han må gerne give mig den? ;-)

Lige nu ligger jeg og ser showet 'Knæk cancer' på TV2. Lige nu er der samlet 56.366.998 kr ind! Det er jo så vildt!
Jeg har selv støttet med 200 kr. - så hvis vi alle støtter en smule, så bliver det stort i den sidste ende. :-)

Sidste år blev der samlet 102.000.000 kr. ind. Og der skal da samles meget mere ind idag!

Jeg har selv haft kræft tæt inde på livet. For 2 år siden blev min mor ramt af brystkræft. Det var uden tvivl den hårdeste periode i mit liv.

Alle kender nogen, som har eller har haft kræft. Det er en forfærdelig sygdom, som vi alle må hjælpes om at knække! Så støt, støt, støt og lad os kæmpe sammen!




Initiativer som disse er fantastiske -  og er en så stor hjælp i sidste ende! <3







/Kirstine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar