søndag den 20. oktober 2013

New in


Hello, bloggen!

Så er det igen blevet søndag. Jeg har været på arbejde i dag, så min uge er startet.

I fredags var jeg på Strøget med min mor og søster. Jeg havde fået taget alt for lidt tøj på, så det var noget af en kold fornøjelse. Men jeg fik hurtigt varmen af at gå ind og ud af butikkerne. Jeg fik faktisk købt en masse lækre ting derinde, som jeg lige synes, at I skal se. :-)

Var bl.a. en tur forbi M·A·C i Magasin, hvor jeg fandt disse skønheder:

Matchmaster SPF 15 foundation
DKK 295,00 
Studio Careblend/Pressed powder
DKK 205, 00
Derudover  var jeg jo selvfølgelig et smut forbi Gina Tricot - som jo er min yyyyndligs butik. Her fandt jeg:

Linda Tee
DKK 99

Linda Tee
DKK 99


Jeg købte også nogle lækre sandaler (jeps - passer jo lige til årstiden!) i HM, som jeg ikke lige har fået taget billeder af. De kostede 70 kr, så det var jo lidt af et kup.
Sidst men slet ikke mindst - jeg købte den lækreste strik cardigan i Vero Moda - mmh! 280 kr - det er jo også en lækker pris! :-) 

I fredags var jeg også inde hos min moster, som havde den lækreste kontaktgrill! Jeps - den kan lave sandwich, grille og det hele. Den er super smart! Så den ville jeg da selvfølgelig også have. Den er købt via de dersens guldmærker, som man bl.a. kan få i Bilka og Føtex. Så jeg fik en 'startpakke' på 35 mærker af min moster - og i går var vi i Bilka, hvor jeg fik endnu flere mærker! Så jeg smuttede ind og købte kontaktgrillen! Derudover har jeg en masse mærker nu, som jeg skal have nogle af de andre lækre ting! :-) 

Faktisk fik jeg også lavet negle her i går - mmh! Det er så dejligt at have negle på. Det bliver så hurtigt en afhængighed - men en dyr en af slagsen... :-) I skal nok få et billede af dem på et tidspunkt! 

Det var super mange ting på en gang, men jeg håber, at I kan finde hoved og hale i indlægget. 


Lige nu sidder jeg i sofaen og slapper af efter en lang dag! 





Kirstine 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar