søndag den 2. december 2012

Julefrokost med SmartGuy

Hallo, bloggen. :-)

Jeg havde simpelthen noget nær den bedste fest nogensinde i fredags med SmartGuy.
Vi startede i Jyderup, hvor vi skulle med busser til Roskilde, hvor festen skulle holdes i Hestetorvets selskabslokaler. De var super flotte - så omgivelserne var i top.
Vi kørte i bus i en time, og så kom vi ellers ind i lokalet.
Her ventede vi så lidt med en velkomstdrink, inden vi skulle spise. Mine to søde veninder og mig sad ved bord med samtlige teamledere - inklusiv lagerchefen. Bum! Og jeg kan fortælle jer, at vi gik til den i Fisk og div. snaps! Puha. Allerede efter forretten var vi alle godt kørende. Noget nær 5 flasker Fisk og 2 flasker snaps røg der ned på vores bord - min veninde stod vel og mærke for en halv flaske snaps for sig selv. ;-) Vi fik altså lavet "tandtesten" et par gange i løbet af aftenen (man banker med neglen på sine fortænder - hvis man ikke har fuld følelse, så er man ved at være godt kørende!)
Der kom en overraskelse, som alle var meget spændte på... Men.... Den var skuffende! Det var hypnotisøren fra TV-programmet "Argh, det gjorde jeg bare ikke!" For det første kom han for sent på, så folk var alt for fulde! og for det andet var hans show bare øv og langtrukkent. Men - Vi var i godt selskab! Og vi havde en fest hele natten! :-)
Min veninde og jeg besluttede os så for at tage bussen tilbage til Holbæk, da klokken var 2. Vi var trætte og fulde! Så jeg var godt træt, da jeg lå i min seng kl. halv 4 efter en dag, der startede kl. 05.30!
Men sikke en julefrokost!

Lørdag skulle jeg op til 30-års fødselsdag med brunch kl. 10. Jeg havde det faktisk overraskende godt! :-) Derudover fik vi pyntet lidt op til jul herhjemme. Det er så hyggeligt.
Jeg ELSKER jul!

Idag har jeg slappet af og sovet længe - og nydt sneen! Det er så smukt!
Jeg har været på kirkegården og sætte lys hos min morfar og min farmor og farfar. Idag er det 2 år siden, at min farfar dødede. Så der skulle lige sættes et par lys hos ham. <3
Derudover var jeg på mit ugentlige besøg hos min mormor.
Her til aften har jeg hygget med min familie og diverse julekalendere! :-) JEG ELSKER DET!!

I får lige et par billeder fra min weekend:

Min skønne veninde & jeg foran det smukke skilt! ;-)
Godt fulde..... 

Krummeluren - men bare kald hende Kamilla!
Skøre! 

Wuhu! 

Min veninde & jeg laver "æbleskivekinder" ;-)
Folk elsker det! 

Sne 
Sne

Min fine julekalender med de fantastiske fehoveder!  
Årets juledekoration - dog uden kalenderlys,
men med et fint lys med historien om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne

Min ubetingede yndlings nisse! :-)



Ha' det godt! Og glædelig nu 2. december! <3 

Love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar