torsdag den 9. maj 2013

Asos loooove

Hej, bloggen! 

Idag har jeg været til konfirmation. Det var super hyggeligt, og nu har jeg også fået nok konfirmationer for i år. ;-) 

Her til aften har jeg siddet og kigget lidt rundt på Asos, hvor jeg fandt disse tre favoritter! 
Jeg er ret tosset med dem alle! Synes de er enkle - men suuuuper fede! :-) 

Den første er en t-shirt med printet :"Homiés New York". Den er super cool, da den er lidt ala boyfriend style. Det er bare et must have her til sommer! Den koster 321 kr.

Den anden er en sweatshirt med læderærmer! Jeg er tosset med de ærmer! Der er trykt teksten: "Other United Kingdom" på brystet. Der er få styk på lager, så hvis du vil eje sådan en, så skal du vidst være hurtig! Den koster 597 kr.

Den tredje er en hoodie (eeeelsker ordet 'hoodie' - det lyder så hyggeligt!) 
Jeg er vild med hoodies - for mig er det lig med ren hygge og afslapning. Så denne må jeg da eje! 
Der er samme tryk som t-shirten, og jeg er vild med enkeltheden! :-) Du kan jo både bruge den til hverdag, men også hjemme på sofaen! :-) Den ville være super lækker på en lun sommeraften! Mums. 
Synes ofte at hoodies er svære at finde, hvis de skal være lidt pæne - men her er et eksemplar af en pæn hoodie! Muuuust haave! Den koster 550 kr. 








Nu vil jeg smutte i seng - arbejdet kalder i morgen tidlig kl. 07.00... Godnat! <3





/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar