tirsdag den 14. maj 2013

Weekend med rundtur i haven, kig på kirkegården og mors dag. :-)

Hej, bloggen.

Jeg undskylder dette sene indlæg, men jeg har simpelthen ikke haft tid, da jeg i går var til zumba! Jeg er vild med det! :-) Hvor er det sjovt - og hårdt!!!!! Puha!

I fredags var jeg hjemme hos en veninde, Celine, som til hverdag bor i Jylland, men kom til Sjælland - og det skulle vi selvfølgelig lige "fejre", så vi tog et smut i byen. Desværre var der ikke super mange mennesker i byen den dag, så vi havde nærmest dansegulvet for os selv. Haha! Men det kan også være meget dejligt! :-)
Lørdag var jeg på fisketorvet, hvor jeg fik købt 2 par bukser! Jeg manglede virkelig bukser, så det er et "lovligt" køb i denne stramme økonomitid! ;-) Var derinde med min mama og min søster, så vi havde en rigtig hygge dag. Om aftenen var jeg nede og træne med Sille og Anna, hvor vi rigtig fik svedt alkoholen ud af kroppen! Dejligt!
Søndag var jeg en tur i haven og tage billeder af alle de smukke sommerblomster med min iPhone. Grunden til at jeg nævner, at de er taget med min iPhone er fordi, at jeg virkelig selv er overrasket over, at den kan fokusere på den måde! ;-) Jeg synes, at det er imponerende!
Derefter var jeg på besøg hos min mormor, hvor vi var en tur på kirkegården med blomster, og da der var gået lidt sport i de blomsterbilleder med den vilde fokusering, skulle der selvfølgelig også tages lidt billeder deroppe! :-) Derefter var jeg igen nede og træne med Sille. Puha. Jeg er blevet ret vild med at cykle dernede, så jeg nuppede lige 25 km. Det er simpelthen så dejligt bagefter!
Søndag var jo også mors dag, så min elskede mama skulle selvfølgelig også have en lille gave. Jeg havde faktisk ikke fået købt noget, så jeg måtte i al hast bestille en buket blomster og en bøtte med lakrids overtrukket med mælkechokolade fra Johan Bülow - mums! 

Igår var jeg som sagt til zumba - det skal jeg helt sikkert igen! Og hvor er jeg øm i mine muskler idag! Haha. Jeg siger ikke, hvad det er tegn på. Og det er ellers selvom jeg virkelig har trænet ben de sidste par dage! :-)




























Et lækkert billede efter træning - sweaty!! 




Ha' en dejlig aften! 



/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar