onsdag den 8. maj 2013

Konfirmation

Hej, bloggen.

Undskyld mine få indlæg, men jeg har simpelthen haft så meget at se til. :-)

I lørdags var jeg ude og få lavet negle. Jeg synes selv, at de blev super fine. Valgte at få dem ekstra lange denne gang - og så er de lyserøde. Hæhæ! Girly girly!

Søndag skulle min søster konfirmeres. Det var en super dejlig dag! :-)

I kirken sang vi en sang, der hedder 'Kære Linedanser'. En sang som virkelig rører mig på en helt speciel måde..

I får lige en bid af teksten, som virkelig rammer mig!

Tro mig når jeg siger til dig
det største - det ser man kun i det små.
Og kigger du opad er himlen blå.

Kære linedanser, ser du
livet er et net,
øjeblikke tro blot ikke
dansen kun er let.

Og en dag gør livet ondt
det ved jeg at det vil.
For livet er et liv på trods
smerten hører til.

Ud af sorgen vokser lykken,
og livet i påskens evige fest.
De stærkeste rødder har træ'r i blæst.

Line danser - vælge livet
hvilken er din vej?
Følge hjertet uforfærdet
Sige ja og nej.


Jeg synes simpelthen, at disse vers er så sigende! De er så rigtige, synes jeg! 

Vil slutte mit indlæg af med et par billeder fra de sidste par dage.








Et sommerbillede - fordi de sidste par dage har været så solrige!




Min søsters negle med hvide kors
















Min søsters bedste veninde under min søsters tale <3
Jeg synes simpelthen, at hun græd så smukt!


Børnene på min mamas side. :-)) 





Kirstine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar