onsdag den 15. maj 2013

Stuff from SmartGuy

Hej, bloggen.

Jeg sidder lige i dette øjeblik og kigger rundt på SmartGuy. Ja, det er en side til mænd - meeeen...de har altså noget ret cool tøj!

Jeg kigger bl.a. på en lækker rød sweatshirt fra StylePit.

StylePit er vores eget mærke, og sælges derfor kun på SmartGuy.
Dette er hvad der står om brandet på hjemmesiden:

STYLEPIT er etableret i 2012 og forhandles eksklusivt her i vores online-univers. 
Kendetegnene for STYLEPIT er CASUAL LIVSSTIL, HIGH QUALITY og ATTITUDE. 
STYLEPIT finder sin inspiration i SCANDINAVIAN URBAN LIVING, 
og tager udgangspunkt i vigtige elementer indenfor FASHION STREETWEAR. 
Køb STYLEPIT på SmartGuy.

Så jeg synes da klart, at I lige skulle smutte ind på siden og tage et kig på dette brand!


Jeg er tosset med, at det er Københavns havnefront,
der er bag navnet på brystet - dét er en über cool detalje!
I kan finde sweaten lige HER
Den koster 399,75 kr. 


Derudover har jeg kigget på en cap. Jeg er slet ikke cap-typen, men jeg er ret vild med den. 
Den er fra Oill. Jeg synes, at dyreprintet gør den ekstra cool, og så kan både piger og drenge jo bruge den! Hvis jeg var cap-menneske, var dette klart den første cap, at jeg ville købe!! 

Du kan finde denne lækre cap lige HER
Den koster 299,75 kr. 

Det var lige, hvad jeg havde på hjerte her på en onsdagaften. 

Jeg har været i børnehave i dag, og det var som sædvanligt super hyggeligt! :-) 




Nu vil jeg kigge lidt videre på nettet! 




/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar