søndag den 20. januar 2013

Cozy Sunday

Hej, bloggen. :-)

Idag har jeg hjulpet min far med noget arbejde, derefter skulle jeg hjem i bad for så at tage på café med min søde veninde, Sille. Det var super hyggeligt! Vi fik tøsesnakket, grinet og hygget! Det er altid dejligt jo!
Jeg startede ud med en lækker Chai Latte med Tiger Spice - mums! Da vi faktisk sad på Vivaldi i 3 timer, kunne jeg selvfølgelig ikke klare den med én Chai, så der måtte én mere ned - denne gang med Mango! Den er altså også lækker. Den er lidt mere let og fruity (SELVFØLGELIG!) end bl.a. Tiger Spice & Elephant Vanilla. Elsker dem alle! :-) En tur på Vivaldi er altså ikke det samme uden en Chai Latte - just sayin'!

Nu her til aften skal jeg se håndbold med min familie - og ellers bare i seng derefter. :-)

Jeg håber, at I har haft en ligeså dejlig dag, som jeg har!



Søde Sille!

Jeg hader det bare altså!!!

I får lige et billede af denne lækre fyr!
Er han ikke dejlig? ;-)
Der er problemer med ham igen - desværre!
Han har problemer med urinvejene igen,
og han skriger(!!!!) virkelig hver gang,
at han er på bakken! :-(
Det skærer jo i mit hjerte, at min lille bubumand har det skidt.
Aner snart ikke, hvad jeg skal gøre.
Nu er vi gået på sprøjten - med eddike og vand i vel og mærke! ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar