søndag den 13. januar 2013

Damemiddag

Hey, bloggen! :-)

Så blev det søndag igen - årh! Jeg synes altså, at tiden går ALT for stærkt lige for tiden. Øv! Jeg vil have mere weekend. :-(

Min weekend har været rigtig god! I fredags var jeg i Holbæk med min mama og min søster, og derefter var vi oppe og besøge min momse på sygehuset. Om aftenen så vi X-factor - haha! Elsker det!

Igår var jeg til vielse på rådhuset om morgenen - jeg elsker bryllupper og vielser og alt hvad der hører til alt for ubetinget! Det er så smukt, synes jeg! Kl. 12.30 skulle jeg være hos min veninde, hvor vi alle 4 piger skulle hygge! Vi tog ud og handlede, snakkede (meget!), grinede og havde det bare rigtig skønt! Vi fik super lækker mad (Godt vi har superkokken, Anna!) Det var en super lækker aften hvor vi bl.a. udfordrede hinanden i U Sing! Og jeg lover jer for, at det bare lød genialt! ;-) Vi endte med at blive hos Anna i stedet for at tage i byen, men det var mindst lige så sjovt.

Da jeg kom hjem sad jeg og så TV med min mama. Da kl. var 00.00 ringede vores ringeklokke. Vi kiggede mærkeligt på hinanden, og jeg sagde smart, at det nok bare var i TV'et, så jeg spolede tilbage - men der var ingen ringeklokke, der ringede. Så kiggede jeg mærkeligt og skræmt på min mama og sagde bare "FUCK!" Jeg var så tæt på at skide i bukserne af skræk - Shiiiiit.. Jeg gik i panik og slukkede alt lyset i huset, så man kunne se ud - men der var ingen. Jeg tænker jo så bare, at en ringeklokke ikke ringer af sig selv????? Samtidig gik alle mulige mærkelige tanker igennem mit hoved. Altså det er jo faktisk sådan at hjemmerøvere gør! Jeg kan virkelig piske en stemning op, når der sker sådan noget. Jeg turde faktisk ikke engang gå ind på mit værelse, så der fulgte min mama mig pænt ind,  hun tog gardinerne ned, og jeg stod dér og skulle have nattøj på - og jeg følte bare at der stod et monster bag ved mig! Jeg turde dårlig nok at ryste min dyne.... skruede faktisk også lysstyrken på min mobil ned, sådan så man ikke kunne se noget udenfor (Det ville man aldrig kunne, men tænk nu hvis!!)
Jeg lå helt stille! (Det gør jeg altid, hvis jeg hører lyde udenfor, eller hvis jeg har drømt!) Jeg kan da lige love jer for, at jeg godt kunne have brugt en eller anden stor og farlig fyr dér, som kunne passe på mig.

Nå - jeg faldt i søvn og i dag var vi alle i live og ingen farlige mennesker (eller dyr) var i huset! For satan en aften.. ;-)

Idag har jeg ikke lavet dagens gode gerning - faktisk overhoved ikke. Jeg har faktisk stadig nattøj på. :-)
Sådan nogle dage er bare dejlige engang i mellem, synes jeg! Mmh..


Ellers har jeg ikke så meget at sige, andet end at I lige får et par billeder (som jeg har tyvstjålet fra min venindes blog) fra i går aftes til damemiddagen. :-)

Ha' det rart så længe.

// Kirstine.

Søde


Funny monkeys

Smil, Kirstine, smil

Fjolle

U sing, I sing, We Sing



Jeg er  klar, Anna! 

Søde

Frække


Flotte, nyklippede, Anna

Vores toplækre mad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar