fredag den 11. januar 2013

Endelig fredag

Halløj!

Jeg får simpelthen ikke skrevet så meget, hvilket jeg faktisk er ret ked af, men sådan er nu engang i mellem. :-)
Min tid går, som sædvanelig, med at arbejde. Synes faktisk ikke, at jeg laver ret meget andet end at arbejde, men så er det jo godt, at jeg er glad for at være der! :-)

Idag har bare været en rigtig god dag, hvor jeg virkelig har været i godt humør hele dagen. Kender I de dage, hvor man får grineflip over ingenting, men bare bryder ud i grin af at tænke på noget, som måske er sket tidligere på dagen? - Sådan har min dag været! Det er skønt!

Her til aften har jeg bare hygget mig med min familie og set X-factor. Det er jo altid meget sjovt. :-)

Imorgen skal jeg først til noget vielse på rådhuset af et par af mine forældres venner. Derefter skal jeg hjem til min veninde sammen med to andre veninder, hvor vi bare skal handle ind, lave mad og hygge! Det bliver SÅ godt, dét kan jeg mærke. Vi har ikke været sammen alle sammen siden d. 22. december, hviket jo snart er ved at være lang tid siden! Så det skal nok blive godt! Det var egentlig meningen, at vi skulle have været i byen, men da min ene veninde pludselig blev inviteret på skiferie søndag, ved vi ikke længere, om det bliver til noget? Måske - måske ikke. Men hvis det gør, så er jeg sikker på, at Harlekin i Holbæk kalder på os. ;-) Wuhu! Jeg håber virkelig, at jeg er i det samme geniale humør i morgen, som jeg har været hele dagen idag!!!

Mine negle er også faldet af idag! ØV! Jeg savner dem rigtig meget, og jeg er altså ikke så god til at lave noget nu uden dem! :-( Men heldigvis kalder et nyt sæt allerede på mandag! Yay!



Ellers har jeg ikke så meget andet at sige. Ha' det godt! :-)

// Kirstine

Fik lige lyst til at dele skorstensfejeren fra nytårsaften med jer!
Sikke dog en frækkert! ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar