fredag den 18. januar 2013

Weekend, weekend, weekend

Hallo!

Så er get weekend igen - og hvor er det skønt! :-)

Min uge har været super god.
Onsdag var jeg i børnehave, hvilket jeg er hver onsdag. Igår var jeg sammen med en god ven, som jeg ikke havde set i et godt stykke tid, så det var rigtig dejligt at se ham igen! Da jeg skulle hjem om aftenen, var der is på min bil.. Jeg er snart godt træt af al den kulde!!!
Idag har jeg blot været på arbejde. Da jeg kom hjem faldt jeg i søvn i stolen - årh. Er jeg den eneste, der altid er overdrevet træt om fredagen? :-) Det er også derfor at jeg f.eks. sjældent orker byture osv. om fredagen - jeg er simpelthen for træt!
Nu sidder jeg og hygger med min familie - vi skal til at se X-factor. Det er jo nærmest det bedste ved fredage! :-) - eller... Det er jo faktisk, at vi ikke skal tidligt op imorgen. Wuhu!

Jeg tror, at jeg snupper en nat på sofaen, da mit værelse simpelthen er SÅ koldt, da vores fyr er...frosset... Suk! Så får Jerry også sin vilje med at sove ved mig - haha! Skøre kat!

Jeg håber, at I får en lækker weekend!

Baby missar!
(I får lige et par billeder af Jerry,
da jeg faktisk ikke har andre billeder  at vise jer! ;-) )

Søde mulledreng
// Kirstine. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar