tirsdag den 15. januar 2013

Negle, sne og fælge

Hej, bloggen!

Så har jeg fået lavet nye negle igen! :-)
Denne gang er de blevet forskellige fra negl til negl (bortset fra tommelfinger og lillefinger - de er ens!)
Men - jeg fandt dem på 'We Heart It', som jeg før har nævnt! Tjek den app ud, for den er for lækker!
Nå - men jeg har på tommelfinger og lillefinger fået lagt en guldglimmer, på pegefingeren har jeg en naturlig lyserød grundfarve og en guldfarvet streg ned igennem, på langemanden har en en hvid perlemorsfarve og sidst men ikke mindst, har jeg på ringefingeren den naturlige lyserøde grund farve som pegefingeren og et guldfarvet kors! Jeg er tosset med ideen! :-)

Denne gang valgte jeg også at få lavet dem runde og ikke firkantede som sidst. Faktisk er det nemmere at lave noget med de her runde - også selvom de er længere. :-)

I skal da ikke snydes for et billede! ;-)



Idag startede min dag med, at jeg stod for sent op. ØV! Jeg hader det. Jeg havde sat mit ur til 05.20 - vågnede da også, men slukkede uret. Faldt så i søvn og vågnede heldigvis kl. 05.43! SHIT!
Jeg skal altså både nå at lave scrambled eggs, gøre mig klar, tage tøj på, madpakke osv., og jeg skal køre senest 06.30! :-) Men tog det faktisk overraskende roligt! haha.
Jeg nåede det til tiden. Og jeg har faktisk haft en rigtig god dag - dog med lidt hovedpine, men sådan kan det jo gå!

Desuden er jeg lidt træt af sne. ØV! Jeg skulle på arbejde i går, og pludselig gled min bil....lige ind i en kantsten..... Når sådan noget sker, så er jeg totalt paranoid for, at jeg skal punktere eller alt mulig andet skrækkeligt - Så er der altså langt til Jyderup! ;-) Jeg troede så ikke, at der var sket noget, og jeg var ude og kigge flere gange på vejen på arbejde, men kunne intet se...indtil jeg kom hjem vel og mærke. Min fælg har taget lidt skade, men heldigvis var jeg ikke punkteret eller noget andet skidt, men "bare" en ridset (eller krøllet) fælg!

Pas på jer selv, kør ordentligt og ha' det godt! <3


// Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar