lørdag den 26. januar 2013

My week

Hello, bloggen! :-)
Jeg undskylder mange gange (igen), at jeg ikke får skrevet så meget, som jeg gerne ville!
Men har lavet noget næsten hver dag efter arbejde i denne uge - og faktisk også i sidste uge. Eller...det passer faktisk ikke - i mandags tog jeg lige hjem! Og sov! ;-) haha.
Tirsdag var jeg hos min mormor, onsdag var jeg i byen med min mama, torsdag var jeg til tandlægen og sammen med to af mine søde venner, hvor vi bare hyggede og spiste lidt mad, og i går var jeg meget meget meget træt! Så jeg sov også igår. :-)

Idag har jeg ordnet mine bryn! De trængte til en makeover! Og det fik de. :-) Jeg synes faktisk selv, at de blev super fine. I kan nok ikke se forandringen, men for mig er den tydelig!

Før

Efter
Undskylder mit udtrykstomme øje!


Ja, okay....På billederne er forskellen måske ikke så tydelig. Men! I virkeligheden er de nu blevet tyndere på det bredeste stykke? Hvis det giver mening?

Jeg er i hvert fald tilfreds!


For tiden er jeg tosset med Maroon 5's 'Love Somebody' - Den er så sød! :-)
I kan se den lige HER
Jeg hører den bare på repeat!

Nu vil jeg smutte hjem til en af mine veninder, hvor vi skal hygge i aften - og se Melodi Grand Prix! WUHU!


Håber I har det godt i kulden.

Kraaaam herfra. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar