torsdag den 8. august 2013

Ferie...Snart slut... :-(

Hej, bloggen. 

Puha - så er jeg hjemme fra sommerhus. Det var været en dejlig uge med (for det meste) dejligt vejr. 

Fredag var jeg sammen med nogle venner. Det var super hyggeligt. 
Lørdag smuttede jeg så op i sommerhuset til min mor og min søster. Så hyggede vi ellers med TV osv lørdag aften. Om søndagen kom min mormor. 

En af dagene var vi på Nygårdens Gårdbutik. Har nævnt den før - nævner den igen. Denne gang med en masse billeder! :-)  Den er altså klart et besøg værd! Så hvis du kommer i nærheden af Nykøbing, så tag lige et smut indenom. 

I går aftes fjollede min søster og jeg med kameraet, hvilket endte i nogle....ja...billeder.. Hæhæ.. 
Vil egentlig ikke skrive så meget. Ferien er snart slut, og det er super øv.. 
Jeg skal på arbejde på mandag. Det bliver nu meget godt at se dem alle igen.. Selvom jeg ikke vil indrømme helt, at jeg faktisk har savnet dem. ;-) 





























Julemandens huuuus!! 

Selfie...




.... Det grinte vi meget af ....

Selfie igen... 

"Kirstine - SMIL TIL KAMERAET!!"
Sådan her endte mit pose - uden et smil.
Hahaha. :-D 


/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar