lørdag den 31. august 2013

Vivaldi og Pink Pop...

Jeg har helt glemt at lave et indlæg om min nye læbestift. - Og den skal I da ikke snydes for! ;-) - og min tur på Vivaldi med min mor og søster.

I får indlægget i billeder..

Billedet er lidt utydeligt - Men den er fra Maybelline
Den koster normalt DKK 89,95 - Men men men der var -20 kr
på alle Maybelline læbeprodukter! Det er da bare toppen!
Find den HER











Jeg havde aldrig fået dessert på Vivaldi før,
så jeg troede sagtens, at jeg kunne spise det..
Men puha - der var jo alt for meget.
Spiste ikke engang halvdelen. :-)
Så ved jeg da det til næste gang...
ALDRIG MERE TO RETTER PÅ VIVALDI! 

Den er lysere i virkeligheden, men lyset drillede. ;-) 







Meeeeget træt efter en lang dag på arbejdet... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar