torsdag den 8. august 2013

Lidt lækkerier fra "dameblade"

I sommerhuset sad jeg og læste i min mosters blade. 
I et af disse fandt jeg et billede, som jeg faktisk synes var ret cool. Det er en retro plakat fra København Zoo med to flamingoer på. 

Den ser sådan her ud. (Uden C'et) og måler 60 X 84 cm. Prisen er faktisk også til at overkomme. 
145 kr. Billedet kan fås lige HER

Derudover fandt jeg nogle neglelakker fra Essie. Tog kun et mega dårligt billede af dem fra bladet, men navnene er der - hvilket jo er det vigtigste. :-) Jeg var faktisk ret vild med alle farverne, som jo altså var lidt mere 'pang' i bladet end på billedet. ;-) 

Sidst men ikke mindst .... Jeg er en af de uheldige personer, som rødmer helt uretfærdigt nemt! Det er ikke spor sjovt, når man står der og ligner en tomat i fjæset. Det sker jo selvfølgelig altid på de mest uheldige og upassende tidspunkter. Redness Remedy fra bareMinerals kan eftersigende hjælpe med dette. Den er mineralbaseret og beroligende, og derudover kan den bruges både under makeup eller alene. Den indeholder zinkoxid, havre- og rispudder, hvid vanilje, aloe vera og lakridsrod. Det lyder jo faktisk som noget, man kan spise. ;-) haha. Det lyder næsten for godt til at være sandt?
Du kan finde den lige HER



Det var lige lidt lækre ting, som jeg fandt i nogle blade i sommerhuset. ;-) 

Sov godt! 

/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar