søndag den 11. august 2013

Greeeeat night


Igår var jeg i byen med nogle af mine søøøøde venner.. Det var super hyggeligt.

Min aften startede med, at min veninde, Anna, kom hjem til mig, hvor vi blandede nogle drinks - se billederne med de lyserøde sedler. ;-) haha! Kreative - det er vi altså! 
Derefter gjorde vi os klar til at tage hjem til Malou, hvor vi skulle hygge lidt inden byen. 
Her var vi 7 mennesker, og det var dejligt at være samlet igen. 

Jeg er meeega træt i dag, men jeg er et af de her heldige mennesker, som 7-9-13 aldrig har haft tømmermænd. 






Sille

Malou


Jeppe

Man skal altså have de obligatoriske toiletbilleder,
når man er fuld. ;-) 

Og igen... Hæhæ

Det her billede er KUN med fordi, at jeg lige vil vise jer min über fede
pink læbestift, som jeg fik i fødselsdagsgave af tøserne.
På de andre billeder ovenover, ville jeg altså ligne en rød reje, hvis jeg ikke havde
redigeret farverne - men here you go!
Er den ikke cool? ;-) 

Anna & mig

Jeppe, Philip, Anna & mig

Fjollerier

Sille & mig

Philip & mig 

Malou, Philip & mig

Anna & mig


Ha' en dejlig aften.


/ Kirstine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar