lørdag den 31. august 2013

Soooommerfeeest

Puha..

Igår var jeg til sommerfest med SmartGuy. Det var noget af en dag!

Jeg startede jo selvfølgelig med at være på arbejde, så da jeg havde fri kl. 14, skulle det bare gå stærkt, da jeg allerede skulle være derude igen kl. 16. :-) Det er ikke lang tid at have til at gøre sig klar!

Da vi kom derud, var der sådan nogle "lege" - jeg var med til den første, så begyndte det at regne, og det gad jeg simpelthen ikke. Så jeg satte mig sammen med nogle kollegaer, og kom ikke videre før vi skulle spise. ;-)

Ellers gik min aften bare med at spise noget lækkert mad - og ikke mindst - drikke en hel masse. ;-)
Jeg siger altid til mig selv, at jeg ikke skal være så fuld, da der også er noget, der hedder mandag, og at man skal op og se dem alle sammen igen i ædru tilstand.. Men det er som om, at det altid ender galt. Og i går var ingen undtagelse.

Grundet alt for meget stress har jeg faktisk ingen billeder af mit outfit eller noget.. Så i må bære over med de få billeder, som jeg har fra aftenen.

Jeg havde mine über dejlige Jeffrey Campbell på! Mmh..




Du kan finde dem lige HER
Jeg eeeelsker dem! Og faktisk holdte jeg ud at have dem på i ca. 6 timer inklusiv et par danse! Det er jeg selv ret imponeret over. ;-)

Så i dag har jeg bare ligget på sofaen - der er simpelthen intet bedre dagen efter en fest..

Nu er min bil (JEG HAR FÅET DEN IGEN EFTER EN VÆRRE OMGANG MED NY MOTOR! WUHU! Jeg er vild med det) støvsuget og rengjort - og ellers nyde min aften, inden den står på arbejde kl. 07.30 imorgen!



Søde Krummeluren! :-)


Hahaha....



Jae - Billedet siger alt...




Nu vil jeg kigge dette lækre katalog igennem.. Mmmh! 


Ha' en dejlig aften!
/ Kirstine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar