søndag den 15. juli 2012

Long time - no see

Hej, Bloggen.
Jeg er ked af, at jeg ikke har skrevet så meget på det sidste.
Efter jeg blev student, har jeg været til et par studenterfester, og jeg har været et par gange på arbejde.
Men bedst af alt, var jeg i onsdags sammen med mine tre søde, søde veninder! :-)
Det var sidste gang, at vi så hinanden, før at tre af os drager på ferie. Wuhu! Vi spiste lidt mad, og ellers fik vi bare snakket rigtig dejlig meget - som vi plejer naturligvis! Jeg elsker at være sammen med de tøser. Vi hygger os bare super meget! :)
Derudover var jeg sammen med én af disse skønne tøser til en rigtig hyggeaften i torsdags - det var så hyggeligt. Vi lavede lidt mad, så film og hyggede os! :-)
Vi fik snakket om, at vi fire veninder skal tage en tur til London - en rigtig tøsetur. Det ville jo være alt for hyggeligt!

I weekenden har jeg bare slappet af, og nydt at jeg hverken skulle arbejde eller noget som helst. I går var jeg til fødselsdag. Og i dag har jeg været hos min mormor.
Lige nu sidder jeg i sofaen og hygger efter en lang gåtur med min mor og søster. :-)

I må have en fabelagtig aften, og have det godt til jeg skriver igen.


Love <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar