fredag den 20. juli 2012

New hair

Hej, Bloggen.

Håber I har det godt, for det har jeg i hvert fald. :-)
Jeg var til frisøren i går jo, og jeg snakkede lidt frem og tilbage med ham om, hvordan mit hår skulle være. Jeg går egentlig efter den der rigtig fede askeblonde hårfarve, men jeg tror simpelthen ikke, at mit hår kan klare det! Så jeg gik efter det sikre og fik lavet lyse striber. Jeg HADER at få lavet striber med hætten! Det gør så ulidelig ondt. Av av! Det værste er jo, at mit hår er så langt, hvilket gør det sværere at få håret igennem hættens huller. Men jeg endte ud med et fint resultat.
Jeg regner med, at mit hår bliver afbleget i solen, når jeg tager afsted. Meeen...næste gang skal jeg i gang med at give min frisør de søde hundeøjne, så vi kan få det askeblond/gråt. Jeg vil have det den farve! :-)
Idag har jeg slappet af, og så har jeg været i Holbæk for at kigge efter nitter til nogle klip-klappere, som jeg har planer om at lave på et tidspunkt. Jeg har fået min inspiration lige HER. Jeg kunne ikke lige finde et direkte link, men de er der et sted. :-)
Jeg må se at komme i gang, men nitterne er pt udsolgt, så jeg må vente i spænding til de igen kommer på lager. Jeg fik dog kickstartet mit nitteflip lidt, da jeg fik lavet et par DIY shorts til min søster.

Hvad synes I?





XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar