tirsdag den 24. juli 2012

Jeg gjorde det!

Hej, Bloggen.
Jeg har nu købt den skønne taske, som jeg bloggede om sidst. :-)
Desværre kommer den først mellem 6. og 10. august, men den er da værd at vente på.
Jeg glæder mig til at se, hvordan den ser ud i virkeligheden. Jeg håber jo på, at den ligner billedet mest mulig.

I går var vejret jo lige så skønt, som det bliver idag! Jeg startede dagen med at flytte alle vores 6 heste på sommerfold - man får altså varmen af at læsse heste, når de ikke vil, som vi ville! :-) Derefter lå jeg udenfor hele eftermiddagen i håb om at få noget sol! Og det fik jeg. I går aftes var jeg super lækker brun i mit ansigt - i morges....var farven knapt så lækker. Hvorfor forsvinder farven sådan? Hm.. Det må være mit næste store spørgsmål. ;-)

I dag skal jeg have lidt mere sol og læse i min nylånte bog, og ellers skal mig og min søde mama ud og handle. Og ja, I læste rigtigt - nylånte bog. Jeg har nemlig været på biblioteket her for lidt siden, hvor jeg har lånt en bog, der hedder Kronvidnet. Den handler om noget Hells Angels, så det bliver jo spændende om jeg får læst den færdig. Hvis en bog ikke fanger mig, så har jeg det med at slippe den hurtigt! :-) Så vi krydser fingre, da den er tænkt som min feriebog.

I aften regner jeg med, at vi skal op og kigge til hypperne.

Ha' en skøn solrig dag!






- Kirstine Christensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar