mandag den 9. juli 2012

Rainy day

Hej, Bloggen.
Undskyld mine stille tider, men jeg har simpelthen ikke kunne finde tid til at skrive her. :-)

Idag har jeg været sammen med en veninde. Vi hyggede over en varm drik på Vivaldi. Det er altid super hyggeligt, at tage på café med en eller flere veninder. :-)

Ellers har jeg såmænd ikke lavet så meget.

Idag vil jeg blot vise jer en lille DIY.



Jeg er blevet lidt forelsket i denne DIY!
Mange har disse VHS-bånd liggende – mange uden VHS-film i. Jeg har mange gange smidt sådanne ud, men det er da helt sikkert slut nu!
Denne idé er jo genial.  En idé som man hurtigt kan lave personligt og fuldendt ved blot at sætte et billede ind i fronten f.eks. af sine børn, veninder, kæreste, kæledyr, familie osv.

Du skal bruge:
VHS-kassetter
Skruer
Boremaskine
Billede

Lettere kan det ikke blive – en smart vægophængt lille boks. J Perfekt til små nips ting!

God arbejdslyst! 

- With love. <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar