mandag den 1. oktober 2012

Birthday

Hej, bloggen.

Min søster har fødselsdag her på onsdag, d. 3/10, hvor hun bliver 13 år. Vi holdte dog hendes fødselsdag i lørdags, da vi ellers ikke kunne få presset den ind. :-)
Det var en super hyggelig dag! Jeg skulle have været i byen med mine søde veninder, men jeg orkede det bare ikke efter en hel dag fyldt med kagebagning og fødselsdag - årh. Det bliver man altså træt af! ;-) Desværre. :-(
Men se nu bare her...

Min mors boller er nu engang de bedste! :-) Mums!
Og så med perlesukker på toppen. 

Vi lavede et forsøg med nogle chokolademuffins med hindbærmousse ovenpå.
Jeg skulle lige være lidt kreativ og pyntede dem med ren kærlighed. ;-) 

Både min mors & min yndlings blomst. :-) 


Lagkage med jordbær og banan.
Ja, jeg havde masser af tid om formiddagen, og brugte den derfor på at pynte kager.
Måske ikke de smukkeste, men det er tanken der tæller, ikke? ;-) 

Mamas æblekage er nu også lækker! :-)
Men godt nok ser alt dette lækkert ud - men jeg holdte jeg altså på måtten og nøjes med blot en halv bolle. ;-) Der er jo intet af det ovennævnte, der just er sundt. ;-) So go me! ;-)

Håber at I også har haft en skøn weekend.


Lots of love. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar