søndag den 14. oktober 2012

New stuff

Hello, venner. :-)

Jeg var på Strøget i går, hvor jeg faktisk kun fik købt nogle pudebetræk.. Suk.. Det er typisk, at når man endelig er der, så er der bare intet, som man vil købe. Øv.. Men jeg har for en uges tid siden bestilt hos SmartGirl.
Derudover har jeg fået anskaffet mig to par nye støvler, som jeg også lige ville vise jer.

Så her er lige et par billeder af mine nyindkøbte ting.

Mine lækre "slangeskinds"støvler. :-)
De er fra Tøj & Sko og kostede 250 kr.
Udover at de er fede, så er de mindst lige så fede at have på! 

Disse er også fra Tøj & Sko og kostede, hvis jeg husker rigtigt, også 250 kr.
De er super fede med en af de der grå striksokker fra f.eks. Netto i. 

Feeeed top far Vila. Den er købt på SmartGirl og kostede 149 kr.
På teksten er der påsat nogle similisten. 

Denne bluse er fra Vero Moda, men er, ligesom toppen ovenfor, også købt på SmartGirl. :-)
Den koster 159 kr. 

Disse pudebetræk med sølvfarvede palietter på, havde jeg set på HMs hjemmeside,
men da jeg endelig besluttede mig for at købe dem, var de udsolgt.
Men men men - jeg var jo, som sagt, på Strøget igår - og der var de!
De er super fede i f.eks. en sort sofa.
Jeg har dog ikke en sofa, men en seng med et sort sengetæppe,
og dér skal de stå sammen med mine sorte puder!
De kostede 80 kr. pr. stk. 
Det var lidt af det, som jeg har købt her på det sidste. :-)
Jeg mangler faktisk en cardigan, men den var til vask, da jeg tog disse billeder, så den må I vente med at se. ;-)

Jeg håber, at I har haft en dejlig weekend. Mange af jer har måske ferie, men for mig starter hverdagen igen imorgen. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar