torsdag den 18. oktober 2012

Thursday turns to friday....

Idag er get weekend! Jeg har taget fri imorgen, og jeg er lykkelig. Denne uge har ellers gået rigtig stærkt, synes jeg, så det var ikke fordi, at jeg ikke kunne overskue fredag overhoved. Men en fridag er nu dejlig! :-) Derudover er vi ret godt med på arbejdet, så det kunne ikke blive bedre efter en lang periode med både overarbejde og alt for mange paller! ;-) Ja... paller... Det er jo et lager. Hæhæ.

Jeg har i dag siddet og kigget lidt rundt på Nelly. Jeg elsker den hjemmeside. Jeg synes især, at deres festsko er super fede! Derfor har jeg fundet et par stykker, som jeg er ret vild med. Faktisk havde jeg ikke set det, men de er i samme stil alle sammen, hvilket jeg synes er ret sjovt. ;-)

Skriv da lige en kommentar om, hvilke I synes, at jeg skal investere i!

Den er så sej.
 Den hedder Getafe derinde, og den koster 399 kr.
Den fås også i mørkebrun, men jeg ville vælge den i sort. 

Denne er jeg helt vild med!!
Det er dog ikke en høj støvle,  men jeg elsker den her!
Den hedder Anaconda på hjemmesiden.
Det er ægte læder, og prisen er også derefter.
Den koster 1595 kr.


Jeg har længe været helt vild med denne model - også i stiletform!
Jeg er i forvejen vild med nitter, så dette er bare toppen
(altså Jeffrey Campbell ville være toppen, men denne er god nok)
Den fås sort, lys beige og mørk beige - men jeg ville vælge sort.
Den koster 499 kr. 

Disse er seje, og jeg kan godt lide nitterne på sålen! :-) Det er en cool detalje!
De fås i hvid, nude med guld og sort. Igen ville jeg vælge sort.
De hedder Los Angeles
De koster 399 kr. 
Så venner - giv jeres mening til kende. :-) Hvilken synes I er sejest?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar