fredag den 19. oktober 2012

Fall

Halløj, bloggen. :-)

Jeg har jo holdt fri i dag, hvilket jo er skønt! Jeg har sovet længe, været i Holbæk med min mor, hvor jeg fik brugt lidt flere penge. :-) Lægger nogle billeder ind på et tidspunkt, men det må vente.
Vi var bl.a. i Damborg, hvor der var 50 % på alle varer, hvilket jo er rigtig dejligt! ;-) Man burde jo købe til, når man flytter hjemmefra - men det har jeg altså ikke penge til lige pt.! Desværre..

Det er jo blevet efterår, og det er jo dejligt. Jeg har faktisk længe tænkt på, at min mors gamle "lysestager" sagtens kunne peppes op til forskellige årstider. Og nu har jeg fået gjort det. Så jeg fandt sådan noget tørret halløj og faktisk også med duft (behøvede det egentlig ikke at være, men det var det...) Og så tænkte jeg, at når de kun kostede 10 kr., så måtte jeg slå til. ;-)

Så jeg fandt de gamle "lysestager" frem, og gik i gang.
I får lige lidt billeder fra processen her!





Er egentlig ret godt tilfreds med resultatet - og jeg har da fået efterår på mit værelse.
Til jul har jeg tænkt mig at putte nogle kanelstænger og andet godt i. ;-)

Ha' det godt så længe. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar