lørdag den 13. oktober 2012

Jane Iredale

Hello guys. :-)

Jeg var jo til noget makeupkursus her i lørdags, hvor hun arbejde med Jane Iredale makeup. Jeg har jo godt kendt til mærket, og jeg har også lidt af det, men havde aldrig stiftet bekendtskab med hendes mineralpudder før - jeg blev forelsket! Og så er det jo mineraler, hvilket jo er sundt og det hele!

Jeg har derfor nu købt for hele 1100 kr. mineralmakeup! ;-) Så jeg er spændt på, hvornår det kommer, og hvordan det er, når jeg selv skal til at lægge det! :-)

Jeg har bestilt 2x mineralpudder, 2x pudderetui og 1x fugtspray. Ih, jeg glæder mig til at få det!

Pudderetuierne er sååå cool - se lige her. :-)
Love love love it! :-) hæhæ.

Faktisk er min absolutte yndlings læbepomade også fra Jane Iredale. Den er så lækker, og den gør virkelig ens læber dejlig bløde, og så smager og dufter den af citron - yummi! <3 Den ser sådan her ud.


Ellers har jeg ikke andet at sige end - nyd nu weekenden! :-) Der er lang tid til den næste, hvis ikke man er en af de heldige, der har ferie i denne uge.... Hvilket jeg ikke er.... Øv. :-(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar