søndag den 21. april 2013

Bowling night

Hello, bloggen.

Så er weekenden ved at være slut - desværre..

Min weekend har været super god!
Dagen i går brugte jeg sammen med mine søde veninder og kollegaer. Hele lageret fra SmartGuy var ude og bowle. Det var en super hyggelig aften - bliver så overrasket over, hvad alkohol gør ved mennesker hver gang..... Det kan være ubehageligt! :-) haha.

Efter vi havde bowlet drak vi en masse drinks og blev godt fulde, hvorefter vi satte kurs mod Harlekin i Holbæk. Her mødtes vi med nogle veninder og venner, og så kom jeg ellers hjem ved en 03.30 tiden. Jeg var SÅ træt! Og endte selvfølgelig min aften med en mega ynkelig hikke...... Suk!

Idag stod jeg tidligt op (kl. 9 - haha) Det er altså tidligt - taget i betragtning, at jeg har været i byen. ;-)
Spiste morgenmad og var med min mama ude og handle. Derefter lå jeg i en times tid med min dyne på terrassen på pallesengen og slikkede lidt sol (blundede nok også lidt - schh)
Ellers har jeg bare ligget og set TV det meste af dagen. Det skal altså til dagen efter en fuld aften. Men hvor er det dejligt, at jeg aldrig har tømmermænd eller lign. :-)  Jeg har det altid mega godt dagen efter!

Nu vil jeg se videre af den film, som kører på TV2 lige nu! Den er genial. Og ellers skal jeg i seng - arbejdet kalder jo imorgen. :-)


Sov godt, venner.





/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar