torsdag den 25. april 2013

Store bededag. :-)

Hej, bloggen.

Store bededagsferies er nu en realitet! Og hvor er det dejligt!!! :-)
Idag har jeg været hos min veninde, Anna efter arbejde. Pludselig bliver hun ringet op af Kilroy, og vores rejsekonsulent rådede os til at bestille flybilletter asap. Flybilletterne ryger åbenbart helt uhæmmet lige pt - så hun var ved at blive nervøs! Vores flybilletter er super gode mht.afgange og ankomster. Så Anna & jeg skyndte os at overføre pengene - så nu er vores flybilletter i hus!!! Det er fuldstændig urealistisk, at vi nu rent faktisk skal afsted!
Det bliver så godt - og helt sikkert vores livs oplevelse. <3

Efterfølgende var jeg i Go2fitness og blive et fuldgyldigt medlem. :-) Så nu skal jeg til at træne sammen med mine søde veninder. Det skal nok blive super hyggeligt!

Her til aften har jeg hygget med min familie og fået varme hveder! Mmh! Det smager nu godt!

Nu vil jeg nyde, at jeg kan være længe oppe, og prøve at se Paradise Hotel for første gang i hvad???? 2 uger?
Synes godt snart, at det må slutte. Det er snart ved at være en smule langtrukkent. ;-)


Nu vil jeg surfe lidt videre på nettet. :-)



Ha' en dejlig "ferie".

Ps I får ingen billeder, da jeg er på fra en lånt iPad.


/ Kirstine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar