onsdag den 17. april 2013

Mittwoch

Hello, bloggen! :-)

Så blev det onsdag - og jeg har haft en kort dag idag.
Jeg skulle nemlig kun arbejde til kl. 12, da jeg skulle til tandlægen. Jeg har i et par dage - eller faktisk siden i sidste uge haft ondt i to af mine tænder - altså mest når jeg tygger i f.eks. kød og tyggegummi. Det var dog et hurtigt visit, da hun ikke mente, at der var noget galt med mine tænder..... Og jeg tænker jo så - hvorfor gør det så ondt? :-) Tænder skal altså ikke gøre ondt!!!!





Efter tandlægen kørte jeg hjem og spiste frokost. Da jeg kom hjem så jeg, at min iPhone var kommet hjem! Den har været til rep. siden tirsdag i sidste uge. :(  Det er virkelig svært at undvære sådan en, når først man har været vant til at have den.... Suk! Men nu er min baby hos mig igen. ;-)
Jeg skulle også på posthuset og hente min pakke fra Nelly med glimmertoppen - suk suk og dobbelt suk!!! Jeg kunne ikke passe den, og jeg kan ikke nå at returnere den inden lørdag.... Jeg er fuldstændig på bar bund nu mht. tøj.... ØV!!!!! Jeg havde ellers lige planlagt det hele, men det er bare ødelagt nu.... :-( :-( :-(
Jeg må ind til Holbæk asap og finde noget! Går ikke hjem, før jeg har fundet noget!!!!!



Og jeg har forresten fået mine New Balance i navy med pink!! WUHU!!


Jeg vil smutte i seng, for jeg er virkelig træt.


Sov godt, venner!







/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar