torsdag den 11. april 2013

Glitter

Hej, bloggen.

Puha for en dag idag....
Som mange af jer nok har hørt eller set i medierne, så er alle lagermedarbejderne hos SmartGuy blevet informeret om, at vi bliver sagt op til november eller december, da lageret rykker til Stettin i Polen. Jeg forstår udemærket, hvorfor de gør det, og jeg kan sagtens se det kloge i det! Men hold nu op, hvor kom det bag på os alle, da vi slet ikke havde set den komme! :-)

Her til aften har jeg været sammen med en af mine veninder, som jeg sjældent ser, da hun bor i Gentofte - snøft. :-( Men det var super godt at se hende igen! Vi brugte noget af tiden på at kigge på tøj.
Her d. 20. april skal jeg med SmartGuy ud og bowle, hvor vi skal spise sammen og rigtig hygge! ;-)
Jeg har haft total tøjkrise allerede, så jeg tænkte, at der måtte noget nyt til! (Igen!) Jeg søgte lidt rundt på NELLY - jeg elsker den hjemmeside! :-)
Her stødte jeg på en noget så lækker glittertop - og jeg elsker jo alt med glitter og bling bling. Så jeg slog til!

Nu sidder jeg og har lige set TV2 Øst - med et indslag om SmartGuy selvfølgelig. Ellers sidder jeg bare og ser Paradise - Øv for at Rasmus røg ud! :-(

Jeg vil snart smutte ind i min seng.

Sov godt!








/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar