mandag den 22. april 2013

Skulls

Hej, bloggen.

Mandag, mandag, mandag..... Suk! Det har bare været en super lang dag - alt for lang.
Mit humør i morges var bare i bund, og jeg orkede virkelig ikke at tage på arbejde! Sådan nogle dage er få for mig, men i dag var en seriøs dræber.

Da jeg kom hjem lagde jeg mig en halv time på sofaen - faldt i søvn. Mmh! Men det var så tiltrængt! Puha!

Nu ligger jeg og kigger på bil. Bum bum!

Så tidligere Tattoosalonen på TV3, hvor Rikke (Paradisevært) skulle have lavet skulltattoo. Og hvor er det egentlig sejt! Jeg lavede lige en hurtig Googlesøgning, hvor jeg fandt et par billeder, som jeg egentlig synes meget godt om. Hvad synes I?


Jeg vil nu se finalen af Divaer I Junglen færdig - det er jo spændende.....

Imorgen skal jeg møde senere, da vi skal til noget infomøde med jobcenteret ude på arbejdet. Så jeg kan sove en hel halv time længere! WUHU!!!



Sov godt, venner.








/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar