onsdag den 10. april 2013

Pink love

Hello, bloggen. :-)

Så blev det onsdag - og snart er det fredag! Og jeg glæder mig simpelthen så meget til at få weekend. Jeg synes virkelig, at den er tiltrængt....
Idag har jeg været på arbejde, hvor jeg hjalp til i retur-afdelingen. Efter arbejde var jeg frivillig i børnehaven, og det var, som altid, super hyggeligt med alle de søde børn.

Da jeg kom hjem lå jeg lige og blundede lidt.
Nu sidder jeg og kigger rundt omkring på nettet - på læbestifter faktisk! :-)

Jeg har fået noget for pink (som i helt PINK) læbestifter! Jeg synes simpelthen, at de er alt for cool - så sådan en må jeg eje! ;-)

Min søde veninde, Anna, har i dag, mens hun var syg, fundet et par links til mig! Og det er jo dejligt.

I får dem lige her.....

Ebay1

Ebay2

Nelly1

Derudover har jeg selv siddet og kigget på de her:
Disse fra Shiseido - begge til 229 kr. 
Nelly
Nelly

Disse fra Maybelline - begge til 95 kr. 
Nelly
Nelly

Denne fra NYX til 99 kr. 
Nelly

Denne fra Mschick til 110 kr. 
Nelly

Denne fra Too Faced til 179 kr. 
Nelly

Denne fra Viva La Diva til 65 kr. 
Nelly

Denne fra Viva La Diva til 59 kr. 
Nelly



























Ha' en dejlig aften!

/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar