fredag den 12. april 2013

Mama's birthday

Hej, bloggen!

Idag startede min dag med fødselsdagssang, morgenmad og gaver, da min skønne mama har fødselsdag! :-)
Ellers har jeg bare været på arbejde, hvor vi faktisk ikke fik lavet det helt store efter nyheden igår. Men det er jo i bund og grund klart, at mange ansatte er rigtig påvirket af det.
Efter arbejde var jeg i Holbæk med min mama, hvor vi skulle købe lidt hemmelige ting. ;-) Min søster skal jo snart konfirmeres, så der skulle lige ordnes nogle ting dér.

Her til aften har vi været på restaurant SURI i Holbæk - og mums(!!!!) hvor er det lækker mad! Det kan med al kærlighed anbefales! Jeg har været der flere gange før - og jeg kunne spise det hver dag! ;-)
Min mama troede faktisk, at vi skulle på "Kineseren" - meeen min far havde andre planer. Planer som min søster og jeg først blev en del af imorges. Oveni det havde min far inviteret nogle af vores venner også, hvilket min mama heller intet vidste noget om.
Vores tur startede med, at min mama satte sig bag rattet og mente bestemt, at hun skulle køre bilen. Min far insisterede derfor på, at han skulle køre. (Min søster og jeg var helt færdige af grin, da vi jo godt vidste, hvorfor min far ville køre) Da vi så kom ind til Holbæk mente min mama jo så, at vi skulle dreje til højre - men min far drejede til venstre, og hun blev meget mærkelig og udbrød: "Vi skal altså den anden vej? Hvad laver du, Torben?" Pludselig svinger han i bilen, og vi holder da på p-pladsen foran SURI. Men men men - ikke nok med det, så kom vi før de venner, som min far havde inviteret. Så der var intet surprise over det. Haha!

Maden og vinen var TOP! :-) Mmh! Kan jo blive ved - men stopper nu.

Lige nu sidder jeg og kigger lidt rundt på Facebook og ser Live fra Bremen.



Ha' en dejlig aften!





/ Kirstine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar