mandag den 1. april 2013

Påske!!!!

Hej, bloggen.

Jeg håber, at I har haft en god påske - det har jeg i hvert fald.

Torsdag slappede jeg bare af - havde en af de der dejlige 'nattøjsdage'! Mmhh! :-)
Fredag var min mama, søster og jeg hos nogle venner og hygge. Og om aftenen var jeg sammen med mine søde veninder, de tog videre i byen, mens jeg tog hjem, da jeg skulle tidligt op og til København lørdag.
Vi kørte ved 9-tiden, så vi kunne få noget ud af dagen derinde. Vi kørte hjem til min moster, og hun kørte os så til Strøget - så det var super sødt af hende, at hun gad det! :-) Da vi havde gået rundt på Strøget blandt de mange mennesker, besluttede vi os for, at vi ville på Fisketorvet, så det gjorde vi.
JESUS KRISTUS - hvor var der mange mennesker, og ingen spændende ting. Så der købte vi intet. :-(

Derefter tog vi hjem til min moster, hvor hun havde lavet Totillas - mums! Vi kom ret sent hjem, og vi var alle rigtig trætte.
Søndag var jeg med min mama hos min momse - så det var rigtig hyggeligt. :-)

Idag har jeg været på arbejde til kl. 14.00 - faktisk var jeg syg og havde feber, men det afholdte mig ikke fra at tage derud. :-) Det er jo gode penge.
Ellers har jeg bare ligget på sofaen - og prøvet at blive lidt rask til imorgen. Suk! Jeg har bare ikke tid til at være syg nu. Øv!

Denne lækre sweat blev i lørdags min!
Nedsat fra 399 til 199 kr. 


Påskeæg fra min søde Mama <3 


Årets første is
Zapp <3 



Ha' det dejligt - og nyd solen! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar