torsdag den 13. december 2012

13. december

Hej, bloggen. :-)

Jeg får ikke skrevet så meget, og det beklager jeg meget. Men mange ting kører rundt for tiden - så bloggen er ikke lige min 1. prioritet. :-) Sorry.

Jeg har de sidste par dage været sammen med min meget savnede veninde, som jeg har kendt siden børnehaveklassen. Vi har altid boet 400 meter fra hinanden, og har derfor løbet frem og tilbage mellem os. Men det er desværre slut, idet hun er flyttet til Gentofte. :-(
Jeg savner hende rigtig meget, så det var super dejligt at se hende igen! Heldigvis kommer hun igen om en uges tid - altså til jul, så det er skønt! :-)

Ellers arbejder jeg bare som sædvanligt! Vi har ret travlt, så jeg er godt træt, når jeg kommer hjem.

I weekenden skal jeg til julefrokost med min gamle gymnasieklasse! Det bliver super sjovt, at vi alle skal hygge igen! :-)
Skal lave mad med min veninde inden, og derefter hygge med mine 3 søde veninder inden vi drager mod juleFrokost med 4.f. :-)
Jeg har dog total tøjkrise! Så nu må vi se, hvad jeg kan finde i skabet...... ØV!

Mangler også et par julegaver og nogle adventsgaver til mine forældre. Jeg har i år besluttet mig for, at adventsgaverne skal gå den anden vej i forhold til, hvad den plejer. I søndags fik min mama f.eks. en lækker tunika fra mærket Kaffe, og min far fik 7-pak sokker med ugedage vel og mærke. ;-) Så i morgen skal jeg lige have fikset den 3. gave. :-)

Jeg vil smutte i seng nu.

I får lige lidt stemningsbilleder. ;-)


Godnat. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar